این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است برای مشاهده روی آیکون " گارانتی خرید" در صفحه پرداخت کلیک نمایید.

باینری آپشن چیست؟ و چگونه کار میکند؟


باینری آپشن چیست؟ و چگونه کار میکند؟

باینری آپشن چیست ؟ و چگونه کار می کند؟

 

در کل تجارت در باینری آپشن را به 5 مرحله می توان خلاصه کرد:

  1. انتخاب یک بروکر قابل اعتماد.

  2. پس از انتخاب بروکر ، با پر کردن فرم ثبت نام ، یک حساب در آن بروکر باز کنید و مبلغی در حساب تان واریز کنید. در بعضی از بروکرها ،  مانند الیمپ ترد مبلغ سرمایه گزاری حدود 10$ است.

  3. یک سهام یا جفت ارز برای ترید انتخاب کنید. محبوب ترین آنها در معاملاتفارکس و باینری آپشن EUR/USD است.

  4. مبلغ سرمایه گذاری تان را برای هر ترید مشخص کنید. جهت قیمت آن کالا یا جفت ارز را پیش بینی کنید. اگر بالا می رود CALL (بالا) و اگر پایین می رود PUT (پایین) را انتخاب کنید. مقدار سود برای هر ترید بسته به بروکر و نوع معامله از 65% تا 100% خواهد بود.

  5. زمانی که زمان معامله به پایان رسید مثلا بعد از 60 ثانیه ، اگر درست پیش بینی کرده باشید ، این معامله را برده اید. برای مثال با سرمایه گذاری 10$ و 90% سود این معامله ، شما 9 دالر در چند دقیقه درآمد داشته اید.

 

انواع معاملات باینری آپشن چیست ؟

 

  • High-Low یا CALL-PUT : این معروف ترین و محبوب ترین نوع معامله ی باینری آپشن است. در این نوع معامله گران پیش بینی می کنند قیمت بالا می رود یا پایین می آید (قبل از پایان زمان معامله).

مهم ترین عوامل برای هر معامله باینری آپشن ، زمان و قیمت شروع و پایان معامله هستند. سرمایه گذاران حدس می زنند قیمت یک کالا (طلا ، نقره ، تیل یا ارز) در پایان زمان انقضا معامله (برای مثال 5 دقیقه یا دوساعت) بالاتر یا پایین تر قیمت شروع معامله خواهد بود.

معامله خرید CALL Binary Options

مثال:

معامله گر در ساعت 12:00 یک معامله خرید یک ساعته باز می کند (یعنی معامله در ساعت 13:00 بسته خواهد شد) با قیمت 1.2$ برای هر سهم. مقدار 100$ هم برای این معامله سرمایه گذاری می کند.

بعد از آن دو اتفاق ممکن است بیافتد:

  • ساعت 13:00 قیمت سهم بالاتر از 1.2$ خواهد بود و معامله در سود تمام می شود. بنابراین سرمایه گذار کسب درآمد کرده است. با توجه به 85% بازگشت سرمایه ، معامله گر 85$ سود خالص داشته.

  • حالت دوم اینکه قیمت سهم در ساعت 13:00 ، زیر 1.2$ باشد. معامله گر ضرر خواهد کرد و پولی که سرمایه گذاری کرده را از دست می دهد (در این مثال 100$).

 

 

 

معامله فروش PUT Binary Options

در این مورد معامله گر برعکس بالا ، پیش بینی می کند و امیدوار است که قیمت کاهش یابد.

مثال:

معامله گر در ساعت 15:00 یک معامله فروش یک ساعته باز می کند (یعنی معامله در ساعت 16:00 بسته خواهد شد) با قیمت 1.2$ برای هر سهم. مقدار سرمایه گذاری برای این معامله هم 100$ انتخاب می کند.

دو اتفاق ممکنه بیافتد:

  • ساعت 16:00 قیمت سهم پایین تر از 1.2$ خواهد بود و معامله در سود تمام شود. بنابراین سرمایه گذار کسب درآمد کرده است. با توجه به 85% بازگشت سرمایه ، معامله گر 85$ سود خالص داشته.

  • حالت دوم اینکه قیمت سهم در ساعت 16:00 ، بالای 1.2$ باشد. معامله گر ضرر خواهد کرد و پولی که سرمایه گذاری کرده را از دست می دهد (در این مثال 100$)

 

 

 

 

انواع دیگر معاملات باینری آپشن چیست ؟

  • One Touch : در این نوع ، تریدر پیش بینی می کند که قیمت یک سهم به قیمت تایین شده بوسیله بروکر خواهد رسید (قبل از پایان زمان معامله). قیمت سهم لازم نیست که بالاتر برود ، فقط کافیست یک تماس کوچک با آن قیمت مورد نظر کارگزار داشته باشد.

 

برای مثال مقدار EUR/USD در جمعه 1.3500 است. گزینه بالا (call option) یعنی قیمت تا اخر هفته آینده افزایش پیدا می کند تا حداقل به 1.3800 برسد. گزینه پایین (put option) یعنی مقدار EUR/USD در طی هفته آینده کاهش میابد تا حداقل به 1.3200 برسد. در این معامله باینری شما پیش بینی می کنید که قیمت به کدام یکی از این سطوح خواهد رسید.

 

  • No Touch : این نوع معامله درست شبیه One Touch است. تریدر امیدوار است قبل از پایان زمان انقضا معامله ، قیمت سهم یا کالا از یک مرزی عبور نکند.

برای مثال سهام گوگل $540 است ، پلتفرم بروکر می گوید قیمت عدم تماس (No Touch) سطح 570$ است. اگر قیمت به 570 دلار نرسید در مدت زمان مشخص شده ، شما معامله را برده اید.

  • Ladder : زینه هم نوعی باینری آپشن است که معامله گر انتظار دارد که قیمت سهم قبل از پایان زمان معامله بالاتر یا پایین تر از مقداری باشد که کارگزار معین کرده. سود این معامله می تواند از 1% تا 500% باشد.

 

 

 

 

چرا گزینه‌های باینری اینقدر رایج شده‌اند و در حال رشد هستند؟

 

  • سادگی :

تنها چیزی که برای باز کردن یک معامله لازم است – انتخاب گزینه و پیش بینی جهت تغییر نرخ می‌باشد – به سمت افزایش یا کاهش.

  • میزان بالای سود :

سطح Payout معاملات می‌تواند به 100% از مبلغ سرمایه گذاری شده برسد!

  • شروع با سرمایه کم :

انجام معاملات بسیارآسان می‌باشد، چون حداقل مبلغ لازم برای انجام معاملات در پلتفرم Binary Trader فقط 1 USD می‌باشد.

  • شما همیشه خواهید دانست چه درآمدی کسب خواهید کرد :

برای هر گزینه سطح Payout از قبل مشخص است.

Payout – میزان درآمد به فیصد از مبلغ سرمایه گذاری شده نشان می دهد.

  • قابل پیش بینی بودن ریسک معاملات :

قبل از آغاز معامله شما می‌دانید چه میزان از موجودی شما شامل ریسک بوده و چه درآمدی خواهید داشت – این اطلاعات به صورت اتوماتیک در پلتفرم محاسبه می‌شوند.

 

  انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 3042

برچسب های مهم

این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است برای مشاهده روی آیکون " گارانتی خرید" در صفحه پرداخت کلیک نمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما